Vrácení, vyměna či reklamace

Ty nejdůležitější informace, jak u nás můžete zboží vrátit, vyměnit nebo ho reklamovat.

Na vrácení máte 14 dnů, stačí nám dát vědět

Expedici zboží věnujeme nejvyšší péči. I tak se může stát, že uděláme chybu. Pokud jste od nás dostali jiné zboží nebo nesplnilo vaše očekávání, kontaktujte nás. Uděláme vše, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti.

Zboží nám můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od doby, kdy zboží převezmete. Vrátíme vám celou kupní cenu (tedy i s náklady na přepravu k vám). Ideálně na váš bankovní účet. Do pár dnů je máte zpět.

Je však důležité, aby zboží, které nám takto vracíte, bylo nepoškozené, nepoužité, neotevřené a v původním balení.

Stačí když nám dáte dopředu vědět, že zboží posíláte zpět. Budeme ho očekávat a co nejrychleji vše vyřídíme.

Kam a jak nám poslat zboží zpět

Na příjem vráceného zboží máme speciální adresu.

Posílejte ho prosím na:

vLesku.cz
A1 Park Lelekovice
Hlavní 104
664 31  Lelekovice

Uvnitř vašeho balíčku budete mít vždy informace k vrácení a krátký formulář s údaji, kam vrátíme peníze. Ten nám prosím vyplňte. Budeme se podle něj řídit.

Chcete zboží jen vyměnit? Děláme to trochu jinak

Chceme, abychom pro vás měli co nejjednodušší procesy.

Stačí nám původní zboží vrátit. My vám obratem pošleme peníze na účet (i s dopravou, kterou jste platili).

Pak stačí, když vytvoříte novou objednávku se správným zbožím. To můžete udělat klidně pararelně, abyste nemuseli čekat, než nám zboží dorazí.

Jak zboží reklamovat a její průběh

Pokud bylo s vaším zbožím cokoliv v nepořádku nebo se pokazilo dejte nám to co nejdříve vědět. E-mailem ptejtese(zavináč)vlesku.cz nebo nám zavolejte 770 144 424.

Zároveň pošlete zboží zpět k nám:

vLesku.cz
A1 Park Lelekovice
Hlavní 104
664 31  Lelekovice

Do balíčku přidejte kopii daňového dokladu a krátkou informaci, co je špatně (důvod reklamace). Jakmile balíček převezmeme, dáme vám obratem vědět a začneme vše řešit.

Na reklamaci máme podle zákona 30 pracovní dnů, ale zvládáme je vyřizovat podstatně rychleji. Většinou do 10 dnů.

Jakmile proběhne reklamační řízení, spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším společném postupu.

Objednávky a dotazy: 770 144 424 (po-pá 10-17)

Pečujte o svůj vůz i na Slovensku

Košík: 0