Nejúčinnější čistič na alu kola Auto Finesse Iron Out (500 ml)

5/5 13 hodnocení

Nejúčinnější čistič na alu kola Auto Finesse Iron Out (500 ml)

  • Na kola, lak
  • Odstraňuje polétavou rez
  • Dekontaminuje
  • pH neutrální

Auto Finesse Iron Out za 4 minuty zatočí s nejhrubší špínou a zapečeným brzdovým prachem a přesvědčí vás, že je ⭐ nejúčinnější čistič kol. Více o produktu

389 Kč

Skladem 100+ kusů

Nejlevnější doprava Zásilkovna 69 Kč, Dobírka 30 Kč. Nad 2 000 Kč doprava ZDARMA.

Hodnocení

  • Dušan Řepa

    11.12.2016, 16:30

    5 z 5

    perfektní

  • Michal Krajčovič

    30.04.2018, 22:28

    5 z 5

    pecka!

  • Tomáš Buzek

    06.08.2019, 13:21

    5 z 5

    bez velké námahy komplet vyčistí disky kol,nezanecháva ani po opláchnutí na zemi stopy

Zobrazit další recenze

Popis produktu

Čistič na alu kola Auto Finesse Iron Out

V rychlosti odstraní polétavou rez a zapečený brzdový prach

Auto Finesse Iron Out je jeden z nejlepších přípravků na světě pro odstranění všech železitých nečistot.

Profesionální detaileři Ironem nejčastěji odstraňují zapečený brzdový prach a polétavou rez z laku.

Jakmile najde cíl - železo, začne reagovat. Zčervená.

Můžete ho použít na lak, sklo, hliník i plasty kde odstraní veškerou polétavou rez. Ta je pro lak extrémně nebezpečná. Zapeče se a začne korodovat.
 

pH neutrální čistič kol

Je pH neutrální a šetrný k povrchu

Nemějte obavy, že by poškodil nebo naleptal cokoliv v exteriéru. Má pH neutrální složení a ke kolům, laku, sklu, plastům, hliníku i gumě je nanejvýš šetrný.

Reaguje zejména s brzdovým prachem a polétavou rzí
 

Reakce čističe

Iron Out

Využijete ho i pro dekontaminaci laku a přípravu pro voskování

Iron Out obsahuje totiž poměrně dost silná odmašťovací činidla. 

Uvolní veškerou mastnotu, oleje, tuky a zažranou špínu. Skvěle vám tak zapadne do dekontaminačního procesu, kdy připravujete lak pro voskování.
 

Čištění alu kol

Jak ho správně používat?

Ideální je vyhnout se přímému slunci. Dejte pozor, ať nezaschne.

Lahvičku pořádně protřepejte.

Pakliže dekontaminujete lak, stačí ho nastříkat a nechat působit. Klidně pár minut. Pak ho důkladně spláchněte vodou.

Hodně podobné je to i u čištění kol. Tady ještě můžete použít štětec, jemný kartáč nebo houbu, abyste špínu pěkně očistili.

Mnohdy, ale kartáč ani houbu nebudete potřebovat a jen vezmete wapku :).

Náležitosti z lahvičky: Bezpečnostní listGHS07

Mrkněte na video, prozradí vám vše

Kluci z Auto Finesse připravili moc hezké video, jak čistič kol používat.

Všimněte si rozprašování. Iron Outem netřeba plýtvat :).
 

Mýty a polopravdy o Iron Outu

Auto Finesse Iron Out je čím dál oblíbenější i mezi širokou veřejností. Na Heuréce patří mezi vůbec nejprodávanější čističe kol. To ovšem vede k množení otázek, na které pozoruji kolikrát mylné odpovědi.

Mám Iron Out rád, používám ho léta a rád bych, abyste v jeho využití měli jasno :).

Tak jdeme na to. Nejčastější otázky na Iron Out:
 

Iron Out je jen na kola?

Iron slouží primárně jako odstraňovač polétavé rzi z laku a čistič kol. Pasuji ho mezi jeden z vůbec nejúčinnějších čističů kol jaký dnes můžete koupit, ovšem pořád naprosto šetrný ke všem typům kol. Využijete ho tedy na lak i kola.
 

Nepoškodí mi lak?

Iron Out je pH neutrální. To je i jeden z důvodů jeho vyšší ceny. Je natolik šetrný, že s lakem opravdu nic neudělá, dokonce ani s exteriérovými plasty, sklem, světly či lištami. To samé platí i s koly. Samozřejmě musíte dodržet postup, pracovat mimo přímé slunce, na chladném povrchu a po použití ho vždy pořádně opláchnout.
 

Můžu Iron Out použít k odmaštění laku?

Iron Out neslouží jako odmašťovač laku. K odmaštění tedy vhodný není. 
 

Na jaké povrchy je určený?

S Ironem můžete "čisti" tradiční litá kola, leštěná, matná, lakovaná, chromová :). Dále na lak, nevadí mu ani kontakt se sklem, gumou, plasty, světly. Jde používat na ochranné PPF fólie i vrapové fólie.
 

K dekontaminaci od polétavé rzi se používá před mytím nebo po mytí?

Absolutně nejvyšší účinnost Iron Outu bude vždy na čistém a suchém laku. Čili za mě je nejlepší místo dekontaminace nejdříve umýt a usušit, pak nanést Iron Out, spláchnout a místo ideálně znovu umýt. Nicméně pokud je auto ze startu čisté, jde klidně šplíchnout rovnou a pak umýt.
 

Kolik aut s 500ml lahvičkou zvládnu dekontaminovat?

Těžká otázka, hodně záleží, jak moc zanešené je a jak moc plýtváte. Nicméně s 500ml lahvičkou dáte v pohodě 1 auto a ještě zůstáne. Zdravá spotřeba Iron Outu na 1 auto je v rozmezí 150 - 200 ml.

Chcete se na něco zeptat?

Produkty sami testujeme a víme o nich vše. Alex vám co nejdříve odpoví.

  • Příspěvek číslo 38

    Rickkeee

    15:36, 03.04.2024

    Dobrý den, chtěl bych se Vás prosím zeptat na informaci ohledně naředění Iron Out někde jsem četl, že láhve 250ml a 500ml jsou ihned připraveny k použití, ale větší balení jako je např 1L už jsou koncentráty které by se měli ředit v poměru 1:2 nebo dokonce 1:10 je to pravda? Popřípadě jaký poměr je ten správný? Nejde mě o šetření spotřeby výrobku, ale hlavně o účinnost a PŘEDEVŠÍM bezpečnost vůči ošetřeným kolům. A pokud je to pravda platí toto pravidlo o všech výrobcích Auto Finesse, že vždy balení nad 1L + je koncentrát vhodný k naředění? Předem Vám děkuji za odpověď.


    • Příspěvek číslo 38/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      12:37, 04.04.2024

      Dobrý den, nehledě na obsah se jedná přímo u produkt, Iron od Finessu neředíme, nebo jsme se s tím ještě nesetkali.

  • Příspěvek číslo 37

    Vladimír Hasík

    10:27, 23.01.2024

    Proč neposíláte návod na papíře jak iron out používat.


    • Příspěvek číslo 37/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      08:51, 24.01.2024

      Dobrý den, vešekeré návody najdete na internetu v detailu produktů a na některé máme i video. Na iron je oboje: https://www.vlesku.cz/cistic-na-alu-kola-auto-finesse-iron-out-1000-ml. Takže posíálat něco tištěnou formou v dnešní době je zbytečné

  • Příspěvek číslo 36

    Lukáš Hejna

    06:54, 10.10.2023

    Dobrý den, mám trošku strach použít tento prostředek AF Iron out na dekontaminaci laku. Obávám se, že zateče někam do útrob, do odvodňovacích kanálků, za venkovní plasty, do míst kde nepůjde opláchnout a bude tam reagovat s karosérií, která není ošetřena lakem. Nepoškodí tento prostředek holý kov ? Nebude pak více reznout ? Děkuji za odpověď Lukáš


    • Příspěvek číslo 36/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      08:19, 10.10.2023

      Zdravím Lukáši, nemusíte se bát. Prostředek je PH neutrální a tak by k ničemu takovému dojít nemělo.

  • Příspěvek číslo 35

    Michal

    09:35, 31.08.2023

    Zdravím , zajímalo by mě zda máte vyzkoušené konkureční produkty pro srovnání např. Auto Finesse Iron Out vs. K2 Roton pro díky Michal


  • Příspěvek číslo 34

    Jana

    16:17, 01.06.2023

    zdravím Vás prosím chtěla bych se zeptat jaký čistič je dobrý na zažloutlý bílý autolak? Díky za informaci Jana


    • Příspěvek číslo 34/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      12:08, 05.06.2023

      Zdravíčko, pošlete nám fotku na ptejtese@vlesku.cz

  • Příspěvek číslo 33

    Martin Majer

    14:58, 29.12.2021

    Dobrý den, prosím,obsahuje čistič kyseliny? Díky, Martin


    • Příspěvek číslo 33/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      09:54, 03.01.2022

      Dobrý den Martine, co se obsahu Ironu týká, tak by se zde žádné kyseliny objevovat neměly.

  • Příspěvek číslo 32

    Ondra Koutný

    11:48, 29.10.2021

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat.. lze tím odstranit i zaschly asfalt? mám na kolech (i na karoserii) zřejmě z nově zaasfaltovane cesty kapky které jdou špatně sundat. děkuji za informaci s pozdravem Ondra Koutný


    • Příspěvek číslo 32/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      12:55, 31.10.2021

      Ondro, zdravím, co se asfaltu týká, tak na to je lepší ObliTARE od stejného výrobce (Autofiness), ten ho rozpustí.

  • Příspěvek číslo 31

    Burkert

    12:24, 13.10.2021

    Dobrý den, je tento prostředek (Auto Finesse Iron Out) vhodný na mytí a čištění ALU disků Alcoa Durabright? Případně co doporučíte? Děkuji Vám.


    • Příspěvek číslo 31/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:07, 14.10.2021

      Jasně, v pohodě ho můžete použít.

  • Příspěvek číslo 30

    David

    13:52, 26.08.2021

    Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat, nakolik je Iron Out skutečně šetrný ke světlům? Včera jsem jej použil na dekontaminaci laku a při oplachování Iron nechal na světlech mapy, které nešly ničím umýt. Musel jsem je pak až odleštit jemným smirkem. Nutno uznat, že světla se prý v minulosti renovovala, ale nebyla na nich nanesena žádná následná ochrana. Je možné, že právě to byla příčina? Předem děkuji za reakci


    • Příspěvek číslo 30/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      09:48, 27.08.2021

      Zdravím Davide, s tímto jsme se ještě nesetkali, nemůže se jednat o vodní spot? Z jaké matroše jsou světla, plast, sklo? Klidně ideálně vyfotit a poslat na ptejtese@vlesku.cz a my na to mrkneme.

  • Příspěvek číslo 29

    Tomas Paseka

    08:12, 17.08.2021

    Rad bych se zeptal, jestli po dekontaminaci je potreba vzdy nanest nejakou ochranu laku (vosk ...). Resp. jestli dekontaminace splachne i vosk/keramiku.


    • Příspěvek číslo 29/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      12:54, 17.08.2021

      Zdravím, no určitě to ochraně laku neprospívá, ale není třeba po každé dekontaminaci znovu nanášet ochranu na lak. Pokud to nebudete i po dekontaminaci odlešťovat, tak to vydrží :)

  • Příspěvek číslo 28

    Martin Volf

    11:09, 11.05.2021

    Dobrý den , Chci se zeptat mám litá kola a přes zimu vypadají úplně otřesně je na nich brzdný prach a hlavně jsou celé od soli. Opravdu hodně zanesené. Myslíte , že Váš přípravek dokáže odstranit i tu sůl? Děkuji za odpověď Hezký den


  • Příspěvek číslo 27

    Roman Šrámek

    09:08, 02.05.2021

    Dobrý den, mám ošetřena(nová) kola - (Keramická ochrana kol Auto Finesse Caramics Wheel Protection Kit). Můžu použít na čištění kol tento přípravek Iron out? Neodstraní mi to původní keramiku z těch kol? Díky za odpověď Roman


    • Příspěvek číslo 27/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:30, 03.05.2021

      Zdravím Romane, děkuji za dobrý dotaz! Obecně, pokud je na kolech keramika, šel bych cestou Auto Finesse Imperial, který je velmi jemný a keramický povlak bude minimálně zatěžovat. Navíc kola potažená keramikou jdou velmi lehce umývat. Iron Out bych používal jen občas pro dekontaminaci povrchu a řekněme pročištění keramiky.

  • Příspěvek číslo 26

    Honza

    17:53, 25.04.2021

    Dobrý den, měl bych dotaz ohledně kol zevnitr, pred zimou jsem strikal plasti dip s kolama na autě. Teď jsem dip postrhaval ale zevnitř kol zustal a je to tak tenká vrstva že to nejde sloupnout


    • Příspěvek číslo 26/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:26, 27.04.2021

      Zdravím Honzo, bohužel s Plasti Dipem nemám vůbec žádné zkušenosti, nikdy jsem ho na kola nedával ani nikdo v mém okolí, čili netuším, čím ho sundat :(.

  • Příspěvek číslo 25

    Václav Tížek

    13:56, 28.03.2021

    Dobrý den, při dekonzaminaci laku se Iron out používá jako první, ještě před umýváním? I když je na vozidle silnější nános špíny?


    • Příspěvek číslo 25/1

      Václav Tížek

      20:04, 28.03.2021

      Tak jsem raději auto nejprve umyl. Ale změna barvy na fialovou se téměř na celém autě neobjevila. Tak byl lak asi v relativně dobrém stavu.?

    • Příspěvek číslo 25/2

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:49, 29.03.2021

      Zdravím Václave, pokud je auto fakt špinavé, doporučuji dekontaminované části umýt a usušit, je to určitě výrazně lepší. Pakliže se změna neobjevila, tak to vypadá, že je lak v pohodě a čistý :).

  • Příspěvek číslo 24

    David

    13:59, 01.02.2021

    Dobrý den,měl bych takový dotaz, na mém autě mám na přední části ( nárazník,kapota, světla a blatníky ) ochrannou folii.Mohu tento přípravek použít na ostatní díly karoserie v blízkosti folie? Mám strach, že se folie začne odlepovat. Děkuji


    • Příspěvek číslo 24/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:22, 08.02.2021

      Dobrý den Davide, pokud máte PPF fólii nebo klidně vinylovou, tak bez problémů.

  • Příspěvek číslo 23

    David Lukáš

    10:11, 19.11.2020

    Ahoj. Lze jej používat i před běžným mytím na odstranění poletavé rzi bez toho, abych pak pokračoval v leštění, voskování. Resp. jak se chová k nanesenému vosku/sealantu?


    • Příspěvek číslo 23/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:20, 08.02.2021

      Zdravím Davide, jasně, takto použít jde, jen doporučuji, pokud budete odstraňovat polétavou rez z laku, je lepší pracovat na čistém laku, špinavý bude snižovat účinek. Jinak Iron Out je pH neutrální, ale i tak na běžný třeba přírodní vosk úplně ideální není, dost ho bude oslabovat, stejně tak sealant.

  • Příspěvek číslo 22

    Honza

    12:47, 25.10.2020

    Na origo diskách mi to rozežralo černé leštěné povrchy - velké bacha na to. Zprve sem to přičítal něčemu jinému, ale pak jsem narazil na komentáře vícero lidí se stejnou zkušeností.


    • Příspěvek číslo 22/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      12:17, 30.10.2020

      Honzo, s tím jsem se za 8 let nesetkal. Nestalo se to, že to někde vyteklo po rozjezdu a zaschlo? Umýváme tím kola na 911, AMG GT, M5, kde Porsche má i matné a nikdy jsme nic podobného neřešili.

  • Příspěvek číslo 21

    Miroslav Kniežyk

    08:02, 09.10.2020

    Koupil jsem si kola Tomason která ljsou v návodu posaná jako hyperblack lešěná,mohu na ně použít tento přípravek.Děkuji za odpověď.Kniežyk


    • Příspěvek číslo 21/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      12:15, 30.10.2020

      Zdravím Miroslave, ano, to není problém, akorát je pak důkladně opláchněte :).

  • Příspěvek číslo 20

    Radek

    19:24, 09.09.2020

    Dobrý den lze prostředek použít i na leštěný hliník.


    • Příspěvek číslo 20/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:54, 15.09.2020

      Zdravím Radku, ano je dostatečně šetrný i k němu :).

  • Příspěvek číslo 19

    Pavel Fiřt

    19:02, 06.09.2020

    Dobrý den, zakoupil jsem tento produkt a k žádné reakci nedošlo. Elektrony nadále zůstaly špinavé bez změn. Chtěl bych se zeptat jak je to možné. Dost mě to zarazilo z popisu produktu. Děkuji S pozdravem Fiřt


    • Příspěvek číslo 19/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:54, 15.09.2020

      Dobrý den Pavle, přiznám se, že nevím jak tomu rozumět. Nezčervenal?

  • Příspěvek číslo 18

    Vasek

    23:01, 03.08.2020

    Ahoj Alexi, je mozne pouzit i na dekontaminaci matneho laku? Chystam se dat do pucu jednu motorku s matnym lakem a i nektera elektronika (konektory, draty) je tam dost na rane, tak zdali je to bezpecne :) pak se chystam i na clay a vosk na matny lak.


    • Příspěvek číslo 18/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      09:41, 06.08.2020

      Dobrý den Vašku, ano to není problém :).

  • Příspěvek číslo 17

    Petr

    13:27, 18.07.2020

    Dobrý den, zajímalo by mě jestli produkt Iron out nenarušuje navoskovaný povrch ( zkrátka jestli při aplikaci na kola dát pozor, aby nedošlo ke kontaktu s navoskovanou karoserií)


    • Příspěvek číslo 17/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      08:20, 22.07.2020

      Zdravím Petře, Iron Out je pH neutrální, ale vosk jako takový bude oslabovat. Nicméně když ho omylem lehce poprášíte, tak se nic moc nestane, obvykle na něj dopadne stopové množství.

  • Příspěvek číslo 16

    Luke

    13:48, 10.07.2020

    Zdravím chci se zeptat můžu tento přípravek použít i na chromováné disky kola???? Díky za odpověď


    • Příspěvek číslo 16/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      08:31, 13.07.2020

      Dobré ráno Luke, ano, neměl by to být problém.

  • Příspěvek číslo 15

    Jirka

    01:44, 07.05.2020

    Dobrý den. Lze použít k čistění alu disků kde je nanesena autokosmetika Pikatec aniž by se pokazila? Díky.


    • Příspěvek číslo 15/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      09:18, 13.05.2020

      Zdravím Jirko, obecně Auto Finesse Iron Out nebo třeba Gyeon Q2M Iron jsou pH neutrální a regulérní keramiku nijak zásadně neovlivňují. U Pikatecu si nejsem jistý, zda-li to je vůbec keramika. Většinou Pikatec věci nesou nějaké jméno a realita složení je úplně jiná.

  • Příspěvek číslo 14

    Petr

    13:00, 03.05.2020

    Dobrý den. Při dekontaminaci laku je potřeba auto nejdříve umýt nebo se nanáší hned a až potom se provádí celková očista? Děkuji za odpověď


    • Příspěvek číslo 14/1

      Petr

      13:03, 03.05.2020

      Tak už jsem našel odpověď ve starších odpovědích ;-)...

  • Příspěvek číslo 13

    Michal

    07:01, 17.02.2020

    Dobrý den, existuje ještě nějaký silnější přípravek na vyčištění alu kol od zapečeného brzdového prachu než je IronOut? Vím o BlueGelu od VP, ale jeho prodej už skončil? Děkuji za rady :-)


    • Příspěvek číslo 13/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      11:08, 17.02.2020

      Zdravím Michale, pak jedině nějaké silné zásadité přípravky nebo kyselina jako byl BlueGel, ale ten kola úplně zničil :(. Více méně oboje bych hrozně nerad na kola bral...

  • Příspěvek číslo 12

    Petr Vácha

    20:44, 10.11.2019

    Dobrý den. Rád bych se zeptal, zda je tento produkt (Iron Out) vhodný i na leštěné kola? Děkuji. S pozdravem Vácha Petr


    • Příspěvek číslo 12/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:10, 11.11.2019

      Zdravím Petře, bez problémů, je pH neutrální a klidně i na leštěné límce. Ale pak pořádně opláchnout :).

  • Příspěvek číslo 11

    Marvyn

    20:29, 18.10.2019

    Dobrý den, mám na Vás dotaz-máte v nabídce produkt, který při jednom Alu kola umyje i nalakuje? Děkuji za odpověď.


    • Příspěvek číslo 11/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      19:41, 21.10.2019

      Zdravím Marvyne, to fakt nemáme :). To už by bylo hodně sci-fi :).

  • Příspěvek číslo 10

    Honza

    22:53, 26.08.2019

    Dobry den Mam kola v barve mattgun metal a pouzil sem cistic disku znacky starline :-D jde mi o to, ze jak to stikalo po kolech a nez sem to oplachnul, tak se to jakoby vezralo do tech disku a nechalo to na nich pruhy atd. Rozpustilo to usazenej brzdovej prach ale jak stikal po kolech, tak nechal cary na paprscich a ted uz to nejde nicim dolu....a kola celkove dost ztmavla....mate nejakou radu nebo uz je to marny? Diiiky


    • Příspěvek číslo 10/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:05, 29.08.2019

      Zdravím Honzo, bohužel, tohle už je průser :(. Ty starline čističe jsou strašně agresivní kór citlivé povrchy odchází hned.

  • Příspěvek číslo 9

    Tomáš

    21:31, 10.08.2019

    Při chem. dekontaminaci mi lehce zaschnul. Nestihl jsem ho poradně oplachnout a začalo na to pražit slunko. Zanechalo zaschlé kapky. Rejuvenantem to rozlestit nešlo. Mate typ co s tím? Děkuji.


    • Příspěvek číslo 9/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      15:26, 14.08.2019

      Dobrý den Tomáši, byl lak rozpálený? Více méně pokud se to odstraní hned, nemělo by to něco nechat, ale pokud na to pražilo slunko a nejde to leštěnkou, pak už mě napadá jedině strojně lehce odleštit.

    • Příspěvek číslo 9/2

      Tomáš

      15:03, 17.08.2019

      Ano, zapeklo se to. Nedá se, budu to muset někam dát..strojní leštění nemám a neumím.

  • Příspěvek číslo 8

    Filip

    20:09, 18.07.2019

    Dobrý den, na lak ho mám použít po umytí a osušení laku nebo ještě před mytím "na sucho"? Děkuju předem za odpověď na blbou otázku :)


    • Příspěvek číslo 8/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      11:23, 22.07.2019

      Zdravím, nejsprávnější postup je auto umýt a usušit a pak Iron Out. Pak znovu umýt :).

  • Příspěvek číslo 7

    Martin

    17:33, 30.06.2019

    Dobrý den, je možné jej použít i na lak karoserie? Předem děkuji a zdravím!


    • Příspěvek číslo 7/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:18, 01.07.2019

      Zdravíčko Martine, jasná věc, chemicky s ním dekontaminujeme i laky. Je pH neutrální.

  • Příspěvek číslo 6

    Daniel

    09:52, 22.06.2019

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kolik použití je tento přípravek, popřípadě jestli bych si množství mohl zvýšit rozředěním s vodou. Chtěl bych to použít a čistění disků na kamionu a přijde mi to jako malé množství.Děkuji za odpověď.


    • Příspěvek číslo 6/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      13:45, 25.06.2019

      Zdravím Danieli, on úplně není určený k ředění. Pak vyjde lépe vzít 5L kanistr, na něm je úspora skoro 50 %.

  • Příspěvek číslo 5

    Vítězslav Greguš

    13:13, 06.10.2018

    Zdravím. Mám uplně nové R18 černo stříbrné. Nechci je poškodit Mohu používat Iron ikdyž mytí kol Mám zahrnuto do každého mytí? Nebo mam zvolit jiny přípravek? Treba Revolution. Kola nevoskuji ani sealanty nepouzivam. Jde mi jejom o to jestli není Iron moc silný aby se neposkodil lak. Děkuji


    • Příspěvek číslo 5/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      09:32, 08.10.2018

      Zdravím Vás :), více méně bez problémů, Iron Out je pH neutrální. Spíše mi přijde zbytečné ho tak často používat kvůli spotřebě. Klidně bych si vzal na průběžné mytí Bilberry ten je skvělý.

  • Příspěvek číslo 4

    Ondrej sladek

    10:25, 21.02.2018

    Zdravim..dokaze toto rozpustit i asfalt,hmyz??dokaze to zbavit vosku ktery byl aplikovan??


    • Příspěvek číslo 4/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      14:20, 21.02.2018

      Zdravíčko Ondřeji, děkujeme za dotaz. Asfalt nesundává, k tomu určitě ObliTAR. Čistící složky v sobě má, ale na zažraný hmyz to stačit nebude, na hmyz zase Citrus Power. Iron Out je pH neutrální, vyloženě ho nesundává, ale úplná ideálka to na voskované auto není :).

  • Příspěvek číslo 3

    Filip

    13:16, 01.01.2018

    Dobrý den, dokáže tento čistič odstranit zapečený brzdový prach se zasekanými kousky rzi uvnitř kol? Děkuji


    • Příspěvek číslo 3/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      14:57, 01.01.2018

      Zdravím Filipe, hodně záleží, jak moc je prach zapečený, ale pokud fakt hodně a jsou tam vyloženě nánosy, bude to extrémní drbačka, na to upozorňuji dopředu :(. Obvykle už to chce nějaký tvrdší kartáč, šplíchnout Iron Out, chvíli nechat působit, začít čistit, opláchnout a znovu a znovu. Polétavou rez pak odstraní bez problémů :).

  • Příspěvek číslo 2

    Jan

    18:37, 26.09.2017

    Dobrý den, dá se tento přípravek použít na tzv. Plecháče? Používám vazelínu okolo náboje a disku kol, a špatně se mi to při přezouvání čistí, tak jestli mi tohle usnadní práci.


    • Příspěvek číslo 2/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      10:19, 27.09.2017

      Zdravím Honzo, plecháčům neublíží, úplně v pohodě :). Nejsem si akorát jistý, jestli zrovna na vazelínu je nejlepší čistič. Přiznám se, že jsem to na ni nikdy nezkoušel...

  • Příspěvek číslo 1

    Petr Šuster

    20:29, 26.10.2016

    Dobrý večer, hodí se tento prostředek na hodně znečištěné kola nebo na pravidelně udržované? Děkuju


    • Příspěvek číslo 1/1

      Alexis Papadopulos, vLesku.cz

      14:11, 27.10.2016

      Dobré odpoledne Petře, moc se omlouvám za zpožděnou odpověď. Ještě vychytáváme pár much v systému, který nám doručuje komentáře. V podstatě na oboje, ale vesměs se hodí na všechna neudržovaná kola bez ochrany. Ochranou myslím speciální vosk nebo sealant na kolech. Na pravidelně mytá, kde není tolik špíny a zapečeného prachu se dá použít i méně účinný čistič. Jenomže když vezmu méně účinný čistič, tak je to obvykle tak tvrdá chemie, že je Iron ve všech ohledech lepší. Už jen proto, že je pH neutrální.

Načíst další dotazy (34)

Není to ono? Máme alternativy

Příslušenství, které se vám bude hodit

A pokud si nejste jisti výběrem, napište nám dotaz nebo nám rovnou zavolejte na 770 144 424.

Jsem Alex. Trvalo mi hodiny, dny, měsíce a roky naučit se ty nejlepší postupy detailingu. Díval jsem se na videa, četl jsem články. Ptal jsem se znalců. Nyní se vám snažím předat co nejvíce zkušeností.

Pokud vás zajímá cokoliv dalšího, klidně mi napište ptejtese@vlesku.cz nebo zavolejte 770 144 424.

Objednávky a dotazy: 770 144 424 (po-pá 10-17)

Pečujte o svůj vůz i na Slovensku

Košík: 0